• Oliver Šimko
    Oliver Šimko
    Oliver založil a vedie luducrafts, štúdio ktoré využíva gamification na zlepšenie UX produktov, komunikácie či employee experience. Ich riešenia postavené na princípoch herného dizajnu a metodiky design thinking pomohli zlepšiť onboarding zamestnancov, produktový dizajn, alebo náborové kampane a marketing. Okrem toho sa angažuje aj v tvorbe spoločensky zodpovedných hier.

    Gamification

    Experience Talks 10/2020

    Ako je možné, že nás hry dokážu vtiahnuť a udržať motivovaných, napriek tomu, že väčšinu času v nich skôr riešime problémy, namáhame sa, veľa krát prehrávame, no stále to považujeme za zábavu a dobre strávený čas? Za týmto paradoxom sa schovávajú pevné dizajnové princípy, ktoré rozumejú našej vnútornej motivácií a vďaka ktorým sa pri hrách cítime dobre. Počas prednášky si prejdeme úspešné príklady z praxe, čo za nimi stálo a aj to, ako sa na svoje vlastné výzvy môžete dívať optikou herného dizajnéra a kde vám to môže pomôcť.

    Záznam a prezentácia:
    Pre zakúpenie záznamu je potrebné, aby ste boli prihásený.
    Prihlásiť sa

    Ak ešte nie ste registrovaný, vytvorte si účet.
    Vytvoriť účet