• Viktor Kostický
    Viktor Kostický
    Viktor je konzultant a lektor obchodu & leadershipu. Téme obchodu sa venuje širokospektrálne od stratégií, akvizície, auditov, vyjednávania a zavádzania LinkedIn obchodu do veľkých obchodných oddelení ... V oblasti leadershipu sa špecializuje na oblasť práce leadra s vlastným egom a na zmenu kultúry na princípoch dávania vs. brania.

    Praktické využitie behaviorálnej ekonómie v obchodných stretnutiach

    Experience Talks 05/2021

    Využitie behaviorálnej ekonómie v e-commerce, marketingu či copywritingu je bežné a informácií ako, čo a prečo robiť je množstvo. Dalo by sa až povedať, že internet je plný voľne dostupných návodov a spôsobov využitia. Ale je to rovnaké aj v oblasti obchodu a obchodných stretnutí? Skôr by som povedal, že preniknutie do sféry hovoreného slova, je iba na začiatku. Prečo? Asi to bude tým, že sa jedná o rýchlo prebiehajúce situácie, oproti oblastiam kde čas na dizajnovanie je dostupný. Napriek tomu využitie aj v obchodných stretnutiach, vyjednávaní, cold calloch, obchodných emailoch je veľké a dopad na výsledky môže byť zásadný.

    Záznam a prezentácia:
    Pre zakúpenie záznamu je potrebné, aby ste boli prihásený.
    Prihlásiť sa

    Ak ešte nie ste registrovaný, vytvorte si účet.
    Vytvoriť účet