• Monika Hrubá
    Monika Hrubá
    Monika vyštudovala psychológiu a mediálnu komunikáciu a väčšinu svojej kariéry sa venuje analýze zákazníckeho správania. V súčasnej dobe pracuje ako Customer Experience Area Lead v Českej sporiteľni a je priamo zodpovedná za dizajn zákazníckeho prístupu v spoločnosti s 10.000 zamestnancami a 4,7 mio retailovými klientmi.

    Demokratizace dat step by step

    Experience Talks 03/2021

    O dátach a práci s nimi sa veľa diskutuje. My sme si v Českej sporiteľni prakticky vyskúšali ako efektívne sprístupniť dáta v korporácii 10.000+. Radi teda predstavíme pohľad do našej dátovej a insight kuchyne. Ako s nimi naučiť dobre pracovať 220+ customer journey expertov. Kedy použiť interné dáta a kedy je lepšie si získať napriamo informácie od klientov. Ako to urobiť jednoducho a súčasne metodologicky správne. Online alebo offline.

    Záznam a prezentácia:
    Pro zakoupení záznamu je třeba, abyste byli přihášeni.
    Přihlásit se

    Pokud ještě nejste registrováni, vytvořte si účet.
    Vytvořit účet