• Tomáš Rosputinský
    Tomáš Rosputinský
    CX nadšenec, ktorý spoluzaložil a vedie hodnotiaci systém STAFFINO. Tomáš verí, že práve pozitívna spätna väzba od zákazníkov dokáže zvýšiť engagement zamestnancov a priniesť firme lepšie výsledky. Oceňovaný systém STAFFINO využívajú desiatky veľkých nadnárodných firiem v takmer 30 krajinách sveta.

    Ako (de)motivuje zákaznícka spätná väzba vašich zamestnancov?

    Experience Talks 02/2021

    Kto je angažovaný a kto by mal angažovať? Zabudnite na komplikované schémy. Spätná väzba od zákazníkov má obrovskú silu, pretože dáva zamestnancom uznanie. Ako zbierať spätnú väzbu, ako ju gamifikovať, ako ju prepojiť na Employee Experience a nakoniec zlepšovať biznis výsledky?

    Záznam a prezentácia:
    Pro zakoupení záznamu je třeba, abyste byli přihášeni.
    Přihlásit se

    Pokud ještě nejste registrováni, vytvořte si účet.
    Vytvořit účet