• Matej Šucha
    Matej Šucha
    Matej je zakladateľom MINDWORX, konzultačnej spoločnosti, ktorá pomáha klientom porozumieť psychológii a behaviorálnej ekonómii v oblastiach ako marketing, predaj, HR a zmena správania. Keď práve nepracuje na zadaní od klienta, vymýšľa projekty, ktorých cieľom je pretvoriť svet globálnej behaviorálnej ekonómie.

    Behaviorálna ekonómia

    Experience Talks 10/2020

    Podvedomie ovplyvňuje nielen správanie, ale aj vnímanie zákazníkov. Čo to znamená pre CX? Prečo si musíte dať pozor na to, čo vám zákazníci hovoria a o čo vás žiadajú? Predstavíme si niekoľko behaviorálnych princípov, ktoré sú základnými stavebnými kameňmi dobrej zákazníckej skúsenosti. Pozrieme takisto na to, prečo zlepšovanie CX nemôže byť odtrhnuté od zlepšovania EX.

    Záznam a prezentácia:
    Pre zakúpenie záznamu je potrebné, aby ste boli prihásený.
    Prihlásiť sa

    Ak ešte nie ste registrovaný, vytvorte si účet.
    Vytvoriť účet