• Tomáš Potměšil
    Tomáš Potměšil
    Tomáš Potměšil sa zameriava na zákaznícke stratégie a riadenie customer experience. V KPMG Česká republika vedie tím Customer & Strategy Advisory. Tomáš sa podieľal na tvorbe medzinárodnej metodiky KPMG zameranej na zákaznícku skúsenosť. Českú kanceláriu reprezentuje v Global Customer Center of Excellence, ktorého pobočka sa vďaka tomu nachádza aj v Prahe. Na projektoch pracoval v desiatkach krajín od Spojených štátov po Saudskú Arábiu.

    Nová realita a DNA zákazníckej skúsenosti

    Experience Talks 02/2021

    Ako bola odolná zákaznícka DNA firiem voči vírusu v Česku a na Slovensku? Ako sa zmenil prístup úspešných značiek k zákazníckej stratégii a dizajnu? Tomáš Potměšil, ktorý vedie tím Customer and Strategy v pražskej kancelárii KPMG, predstaví výsledky každoročnej štúdie zákazníckej skúsenosti. Zameria sa tiež na vzťah firemnej stratégie a customer experience.

    Záznam a prezentácia:
    Pro zakoupení záznamu je třeba, abyste byli přihášeni.
    Přihlásit se

    Pokud ještě nejste registrováni, vytvořte si účet.
    Vytvořit účet