
Deadline na prihlásenie je |
Demokratizace dat step by step
&Ako sa dostať do hlavy spotrebiteľa
Môžete sa tešiť na inšpiratívne témy rozdelené do dvoch blokov:

Monika Hrubá
Demokratizace dat step by step
O dátach a práci s nimi sa veľa diskutuje. My sme si v Českej sporiteľni prakticky vyskúšali ako efektívne sprístupniť dáta v korporácii 10.000+. Radi teda predstavíme pohľad do našej dátovej a insight kuchyne. Ako s nimi naučiť dobre pracovať 220+ customer journey expertov. Kedy použiť interné dáta a kedy je lepšie si získať napriamo informácie od klientov. Ako to urobiť jednoducho a súčasne metodologicky správne. Online alebo offline.
Monika vyštudovala psychológiu a mediálnu komunikáciu a väčšinu svojej kariéry sa venuje analýze zákazníckeho správania. V súčasnej dobe pracuje ako Customer Experience Area Lead v Českej sporiteľni a je priamo zodpovedná za dizajn zákazníckeho prístupu v spoločnosti s 10.000 zamestnancami a 4,7 mio retailovými klientmi.

Igor Tóth
Ako sa dostať do hlavy spotrebiteľa
Ako sa rozhodujú spotrebitelia? Čo sú kľúčové otázky pri riadení správania zákazníkov a aký je ich vzťah k zákazníckej skúsenosti? Rozhodovací proces spotrebiteľov z hľadiska teórie a veľa reálnych príkladov zo Slovenska, O2 aj digitálneho operátora Radosť.
Igor Tóth je CEO spoločnosti O2 na Slovensku od januára tohto roku. Igor má bohaté skúsenosti v komerčnej oblasti a v spoločnosti O2 pracuje od roku 2008. Na post CEO prišiel z pozície riaditeľa marketingu. V O2 začínal ako špecialista pre prieskum trhu a postupne prešiel viacerými pozíciami. V roku 2011 pôsobil v oblasti riadenia zákazníckej skúsenosti v centrále Telefónica Europe v Londýne. V roku 2017 získal historicky prvý titul Marketér roka.
Časté otázky
Stačí ak sa zaregistruje iba jeden účastník a v ďalšom kroku bude môcť zadať mená a kontaktné údaje vašich kolegov. Následne vám vystavíme jednu spoločnú faktúru.
2. Čo ak si kúpim vstupenku s online streamingom a nezúčastním sa?
Po evente dostanete prístup k videu online.
3. Aké COVID opatrenia realizujete?
Sledujeme všetky aktuálne nariadenia Úradu verejného zdravotníctva SR a riadime sa danými pokynmi pri organizovaní podujatia. Zabezpečená bude dezinfekcia, obsadenie maximálne 50% kapacity, šachovnicové sedenie a ďalšie. Pri vstupe všetci účastníci podpíšu čestné prehlásenie o zdravotnom stave. Robíme všetko preto, aby ste sa mohli cítiť príjemne a bezpečne zároveň.
4. Čo ak prídu štátne nariadenia a osobná účasť nebude možná?
V tom prípade celé Experience Talks sa udejú len v online podobe a rozdiel vo vstupnom vám bude refundovaný.
Máte na nás ďalšie otázky? Ozvite sa nám prosím a radi zodpovieme.
Mám ďalšiu otázkuExperience Talks sa konajú vďaka spolupráci týchto partnerov
Nenechajte si újsť
Staňte sa súčasťou komunity Experience Talks a nenechajte si ujsť inšpiratívnych hostí a témy v oblasti zákazníckych zážitkov a skúseností. Renomovaní odborníci zo SR, ČR a zahraničia sa na mesačnej báze podelia o svoje skúsenosti, tip-triky ako čo robiť a nerobiť.
Chcem sa stať členom
Inšpiratívne podcasty
Inšpiratívne rozhovory v oblasti zákazníckych zážitkov, skúseností. Renomovaní odborníci zo SR, ČR a zahraničia sa na týždennej báze podelia o svoje skúsenosti, tip-triky ako čo robiť a nerobiť.
Prejsť na podcasty