Deadline na prihlásenie je
streda, 10.03.2021 do 10:00.

téma:

Demokratizace dat step by step

&

Ako sa dostať do hlavy spotrebiteľa

Kúpiť vstupenku

10. marca 2021 09:00 - 11:30


Môžete sa tešiť na inšpiratívne témy rozdelené do dvoch blokov:

Monika Hrubá

Monika Hrubá


Demokratizace dat step by step

O dátach a práci s nimi sa veľa diskutuje. My sme si v Českej sporiteľni prakticky vyskúšali ako efektívne sprístupniť dáta v korporácii 10.000+. Radi teda predstavíme pohľad do našej dátovej a insight kuchyne. Ako s nimi naučiť dobre pracovať 220+ customer journey expertov. Kedy použiť interné dáta a kedy je lepšie si získať napriamo informácie od klientov. Ako to urobiť jednoducho a súčasne metodologicky správne. Online alebo offline.

Monika vyštudovala psychológiu a mediálnu komunikáciu a väčšinu svojej kariéry sa venuje analýze zákazníckeho správania. V súčasnej dobe pracuje ako Customer Experience Area Lead v Českej sporiteľni a je priamo zodpovedná za dizajn zákazníckeho prístupu v spoločnosti s 10.000 zamestnancami a 4,7 mio retailovými klientmi.

Igor Tóth

Igor Tóth


Ako sa dostať do hlavy spotrebiteľa

Ako sa rozhodujú spotrebitelia? Čo sú kľúčové otázky pri riadení správania zákazníkov a aký je ich vzťah k zákazníckej skúsenosti? Rozhodovací proces spotrebiteľov z hľadiska teórie a veľa reálnych príkladov zo Slovenska, O2 aj digitálneho operátora Radosť.

Igor Tóth je CEO spoločnosti O2 na Slovensku od januára tohto roku. Igor má bohaté skúsenosti v komerčnej oblasti a v spoločnosti O2 pracuje od roku 2008. Na post CEO prišiel z pozície riaditeľa marketingu. V O2 začínal ako špecialista pre prieskum trhu a postupne prešiel viacerými pozíciami. V roku 2011 pôsobil v oblasti riadenia zákazníckej skúsenosti v centrále Telefónica Europe v Londýne. V roku 2017 získal historicky prvý titul Marketér roka.

online streaming raňajky

Osobne v HubHube

+ raňajky a káva
+ online streaming

29 €

bez DPH

Časté otázky

1. Čo ak chceme prísť viacerí z našej firmy?
Stačí ak sa zaregistruje iba jeden účastník a v ďalšom kroku bude môcť zadať mená a kontaktné údaje vašich kolegov. Následne vám vystavíme jednu spoločnú faktúru.

2. Čo ak si kúpim vstupenku s online streamingom a nezúčastním sa?
Po evente dostanete prístup k videu online.

3. Aké COVID opatrenia realizujete?
Sledujeme všetky aktuálne nariadenia Úradu verejného zdravotníctva SR a riadime sa danými pokynmi pri organizovaní podujatia. Zabezpečená bude dezinfekcia, obsadenie maximálne 50% kapacity, šachovnicové sedenie a ďalšie. Pri vstupe všetci účastníci podpíšu čestné prehlásenie o zdravotnom stave. Robíme všetko preto, aby ste sa mohli cítiť príjemne a bezpečne zároveň.

4. Čo ak prídu štátne nariadenia a osobná účasť nebude možná?
V tom prípade celé Experience Talks sa udejú len v online podobe a rozdiel vo vstupnom vám bude refundovaný.

Máte na nás ďalšie otázky? Ozvite sa nám prosím a radi zodpovieme.

Mám ďalšiu otázku

Experience Talks sa konajú vďaka spolupráci týchto partnerov

Nenechajte si újsť

Staňte sa súčasťou komunity Experience Talks a nenechajte si ujsť inšpiratívnych hostí a témy v oblasti zákazníckych zážitkov a skúseností. Renomovaní odborníci zo SR, ČR a zahraničia sa na mesačnej báze podelia o svoje skúsenosti, tip-triky ako čo robiť a nerobiť.

Chcem sa stať členom

Inšpiratívne podcasty

Načítavam podkasty...

Inšpiratívne rozhovory v oblasti zákazníckych zážitkov, skúseností. Renomovaní odborníci zo SR, ČR a zahraničia sa na týždennej báze podelia o svoje skúsenosti, tip-triky ako čo robiť a nerobiť.

Prejsť na podcasty