Nezúčastnili ste sa predošlých udalostí? Zakúpte si prístup k video záznamom a prezentáciám.
  • Registrácia

    Experience Talks 11/2021

    Aktuálna udalosť
    Ako zmerať neformálny vplyv zamestnancov prostredníctvom sieťovej analýzy?
    Andrej Winter

    Viete ako zmapovať, spoznať a porozumieť vzťahom na pracovisku? Viete ako zistiť, kto sú vaši kľúčoví ľudia, interní influenceri vo firme a s kým majú najsilnejší vzťah? Ako zabezpečiť, aby sa dôležité…

    Ako pracovať s internými influencermi v rámci Employer brandingu?
    Oliver Jakubík

    Pri employer branding stratégii a aktivitách pracujeme s množstvom komunikačných modelov, no často zabúdame na jeden z najdôležitejších – interní influenceri a ambasádori majú silu dôveryhodne a atraktívne…

  • Experience Talks 09/2021

    Ako Salesforce buduje prediktívnu obchodnú mašinu
    Michal Rulík
     
    4.52/5

    Salesforce je za posledné roky najrýchlejšie rastúca technologická spoločnosť. So svojim unikátnym produktom a prístupom dosiahnla v roku 2020 tržby 17,1 miliardy dolárov. Pozrime sa spoločne „pod kapotu“, ako…

    Dátová dilema - ako ovplyvňuje etika prácu s dátami
    Daniel Minárik
     
    4.52/5

    Technológie súvisiace so zberom, spracovaním a vyhodnocovaním veľkého množstva dát, ako napríklad umelá inteligencia, sa stávajú čoraz dostupnejšie a jednoduchšie na používanie. Negatívne príklady veľkých…

    EXTRA Príbeh od malého slovenského hráča až po firmu s medzinárodným dosahom
    Filip Glasa
     
    5/5

    V prednáške Filipa Glasu sa dozviete aké boli začiatky Finstatu ako malej dátovej firmy, ktorá sa stala najväčším dátový portálom na Slovensku. Aké sú však jej začiatky v medzinárodných vodách, pod novu…

  • Experience Talks 06/2021

    Lesk a bieda online spolupráce
    Lukáš Bakoš
     
    5/5

    Rok skúseností s online fungovaním zhrnutý do tridsiatich minút. Všetci vieme, že nás čaká kombinácia offline-online práce, hybridný svet. Ako ho správne nadizajnovať zatiaľ netušíme, ale už sa to začína črtať…

    Úsmev vášho zákazníka začína úsmevom vášho zamestnanca!
    Lucia Čišková
     
    4.63/5

    Business Lease, ako tradičná leasingová spoločnosť, sa rozhodla plávať proti prúdu. Naším cieľom je byť najlepším poskytovateľom mobility, ktorého služby vyčaria zákazníkovi úsmev na perách. Vedeli sme, že bez…

  • Experience Talks 05/2021

    Well-being zamestnancov a remote work
    Maxim Strashun
     
    4.58/5

    Počas tejto praktickej prednášky sa dozviete: • Ako môžeme definovať well-being, jeho štruktúru, piliere a kľúčové aspekty ... a ako to vysvetliť manažérom a zamestnancom • Ako sme vytvorili rozsiahly…

    Efektívna práca s emóciami z pohľadu herného priemyslu a medicíny
    Ivan Krechňák
     
    4.74/5

    V dnešnej Hi-Tech spoločnosti sa Emócie stávajú kľúčovým artiklom. Naozaj rozhodujú o úspechu či neúspechu? Ako vlastne po medicínsko-psychologickej stránke fungujú a prečo sú možno jedinou možnosťou ako sa…

    EXTRA Mýty o predaji cez Linkedin
    Ivana Brutenič a Kristína Kováčiková
     
    4.5/5

    Chcete posunúť váš LinkedIn sales na ďalší level? Alebo sa odhodlávate začať? Poďme sa spolu pozrieť na najväčšie mýty LinkedIn predaja. Viete, že môžete predávať na LinkedIne aj bez tvorby obsahu? Viete, že…

    EXTRA Praktické využitie behaviorálnej ekonómie v obchodných stretnutiach
    Viktor Kostický
     
    5/5

    Využitie behaviorálnej ekonómie v e-commerce, marketingu či copywritingu je bežné a informácií ako, čo a prečo robiť je množstvo. Dalo by sa až povedať, že internet je plný voľne dostupných návodov a spôsobov…

  • Experience Talks 04/2021

    Ako spojiť vedenie, HR, marketing a sales a vybudovať lovebrand na LinkedIne?
    Ivana Brutenič
     
    4.52/5

    Ako spojíte vedenie, HR, marketing a sales, aby ste vybudovali lovebrand na LinkedIne? Prečo by obchodníci mali podporovať personalistu, či marketéra a naopak? Ako dosiahnete, že sa z kolegov stanú zanietení…

    Aký má zmysel, aby člen predstavenstva banky komunikoval na LinkedIne?
    Andrej Viceník
     
    4.66/5

    Angažovanosť kolegov aj spätná väzba od klientov – aj to vám prinesie LinkedIn. Dozviete sa viac o tom ako si nastavuje svoje ciele na tejto sieti rodený obchodník, ako prebieha celý proces prípravy a či si…

  • Experience Talks 03/2021

    Ako sa dostať do hlavy spotrebiteľa
    Igor Tóth
     
    4.55/5

    Ako sa rozhodujú spotrebitelia? Čo sú kľúčové otázky pri riadení správania zákazníkov a aký je ich vzťah k zákazníckej skúsenosti? Rozhodovací proces spotrebiteľov z hľadiska teórie a veľa reálnych príkladov…

    Demokratizace dat step by step
    Monika Hrubá
     
    4.64/5

    O dátach a práci s nimi sa veľa diskutuje. My sme si v Českej sporiteľni prakticky vyskúšali ako efektívne sprístupniť dáta v korporácii 10.000+. Radi teda predstavíme pohľad do našej dátovej a insight kuchyne…

  • Experience Talks 02/2021

    Nová realita a DNA zákazníckej skúsenosti
    Tomáš Potměšil
     
    4.62/5

    Ako bola odolná zákaznícka DNA firiem voči vírusu v Česku a na Slovensku? Ako sa zmenil prístup úspešných značiek k zákazníckej stratégii a dizajnu? Tomáš Potměšil, ktorý vedie tím Customer and Strategy v…

    Ako (de)motivuje zákaznícka spätná väzba vašich zamestnancov?
    Tomáš Rosputinský
     
    4.54/5

    Kto je angažovaný a kto by mal angažovať? Zabudnite na komplikované schémy. Spätná väzba od zákazníkov má obrovskú silu, pretože dáva zamestnancom uznanie. Ako zbierať spätnú väzbu, ako ju gamifikovať, ako ju…

  • Experience Talks 12/2020

    Úspešne vyjednávať a zároveň zlepšiť zákaznícky dojem?
    Viktor Kostický
     
    4.68/5

    My ľudia, aj keď si to často neuvedomujeme, sme pri vyjednávaní výrazne ovplyvnení emóciami, dojmami, primárnymi potrebami a iracionalitou. Logika je síce tiež dôležitá, ale výrazne menej, ako by sa mohlo zdať…

    Empatia v biznise a jej využitie v marketingu
    Viktor Kostický
     
    4.57/5

    Máte pocit, ak sa to preženie, že firmy dominantne vo verejnom priestore komunikujú dookola o sebe, o hodnote ktorú poskytujú, o tom aké sú dobré, o tom ako pomôžu a podobne? Čo keď sa táto „dogma“, výrazne…

  • Experience Talks 11/2020

    Zákulisie TOP značiek a reklám sveta
    Martin Krajniak
     
    4.48/5

    Pozrite sa spolu s nami „za oponu“ najsilnejších svetových brandov a zaujímavých reklám. Vďaka dátam z Kantaru budeme mať možnosť zistiť, aké sú spoločné znaky najsilnejších značiek a úspešných kampaní. Čaká…

    Mozog - najväčšie aktívum každej firmy
    Robert Krause
     
    4.61/5

    Mnoho ľudí sa o svoj mozog nestará a to preto lebo nie je viditeľný. Počas prednášky uznávaného neuropsychológa sa však pozrieme na to, ako môže zmena fungovania mozgu ovplyvniť psychickú pohodu na pracovisku…

  • Experience Talks 10/2020

    Behaviorálna ekonómia
    Matej Šucha
     
    4.64/5

    Podvedomie ovplyvňuje nielen správanie, ale aj vnímanie zákazníkov. Čo to znamená pre CX? Prečo si musíte dať pozor na to, čo vám zákazníci hovoria a o čo vás žiadajú? Predstavíme si niekoľko behaviorálnych…

    Gamification
    Oliver Šimko
     
    4.63/5

    Ako je možné, že nás hry dokážu vtiahnuť a udržať motivovaných, napriek tomu, že väčšinu času v nich skôr riešime problémy, namáhame sa, veľa krát prehrávame, no stále to považujeme za zábavu a dobre strávený…

  • Experience Talks 09/2020

    Everybody knows but why no one cares…
    Ján Uriga
     
    4.7/5

    Prečo vôbec v prostredí firiem hovoriť o skúsenosti či zážitku zákazníka alebo zamestnanca. Mantra čísiel nespĺňa to, prečo pre firmu chce niekto pracovať, ako ani cena produktu nie je vždy dôvod prečo si…

    Our people are our main asset. So how we can profit
    Ján Uriga
     
    4.71/5

    Najprv si firmu musia zamilovať jej zamestnanci a potom bude atraktívna aj pre zákazníkov. Prechádzame za hranice pojmov ako je angažovanosť zamestnanca, jeho lojalita či motivácia. Každodenná skúsenosť s…