Nezúčastnili ste sa predošlých udalostí? Zakúpte si prístup k video záznamom a prezentáciám.
  • Experience Talks 04/2021

    Ako spojiť vedenie, HR, marketing a sales a vybudovať lovebrand na LinkedIne?
    Ivana Brutenič
     
    4.54/5

    Ako spojíte vedenie, HR, marketing a sales, aby ste vybudovali lovebrand na LinkedIne? Prečo by obchodníci mali podporovať personalistu, či marketéra a naopak? Ako dosiahnete, že sa z kolegov stanú zanietení…

    Aký má zmysel, aby člen predstavenstva banky komunikoval na LinkedIne?
    Andrej Viceník
     
    4.68/5

    Angažovanosť kolegov aj spätná väzba od klientov – aj to vám prinesie LinkedIn. Dozviete sa viac o tom ako si nastavuje svoje ciele na tejto sieti rodený obchodník, ako prebieha celý proces prípravy a či si…

  • Experience Talks 03/2021

    Ako sa dostať do hlavy spotrebiteľa
    Igor Tóth
     
    4.55/5

    Ako sa rozhodujú spotrebitelia? Čo sú kľúčové otázky pri riadení správania zákazníkov a aký je ich vzťah k zákazníckej skúsenosti? Rozhodovací proces spotrebiteľov z hľadiska teórie a veľa reálnych príkladov…

    Demokratizace dat step by step
    Monika Hrubá
     
    4.8/5

    O dátach a práci s nimi sa veľa diskutuje. My sme si v Českej sporiteľni prakticky vyskúšali ako efektívne sprístupniť dáta v korporácii 10.000+. Radi teda predstavíme pohľad do našej dátovej a insight kuchyne…

  • Experience Talks 02/2021

    Nová realita a DNA zákazníckej skúsenosti
    Tomáš Potměšil
     
    4.62/5

    Ako bola odolná zákaznícka DNA firiem voči vírusu v Česku a na Slovensku? Ako sa zmenil prístup úspešných značiek k zákazníckej stratégii a dizajnu? Tomáš Potměšil, ktorý vedie tím Customer and Strategy v…

    Ako (de)motivuje zákaznícka spätná väzba vašich zamestnancov?
    Tomáš Rosputinský
     
    4.67/5

    Kto je angažovaný a kto by mal angažovať? Zabudnite na komplikované schémy. Spätná väzba od zákazníkov má obrovskú silu, pretože dáva zamestnancom uznanie. Ako zbierať spätnú väzbu, ako ju gamifikovať, ako ju…

  • Experience Talks 12/2020

    Úspešne vyjednávať a zároveň zlepšiť zákaznícky dojem?
    Viktor Kostický
     
    4.72/5

    My ľudia, aj keď si to často neuvedomujeme, sme pri vyjednávaní výrazne ovplyvnení emóciami, dojmami, primárnymi potrebami a iracionalitou. Logika je síce tiež dôležitá, ale výrazne menej, ako by sa mohlo zdať…

    Empatia v biznise a jej využitie v marketingu
    Viktor Kostický
     
    4.55/5

    Máte pocit, ak sa to preženie, že firmy dominantne vo verejnom priestore komunikujú dookola o sebe, o hodnote ktorú poskytujú, o tom aké sú dobré, o tom ako pomôžu a podobne? Čo keď sa táto „dogma“, výrazne…

  • Experience Talks 11/2020

    Zákulisie TOP značiek a reklám sveta
    Martin Krajniak
     
    4.46/5

    Pozrite sa spolu s nami „za oponu“ najsilnejších svetových brandov a zaujímavých reklám. Vďaka dátam z Kantaru budeme mať možnosť zistiť, aké sú spoločné znaky najsilnejších značiek a úspešných kampaní. Čaká…

    Mozog - najväčšie aktívum každej firmy
    Robert Krause
     
    4.67/5

    Mnoho ľudí sa o svoj mozog nestará a to preto lebo nie je viditeľný. Počas prednášky uznávaného neuropsychológa sa však pozrieme na to, ako môže zmena fungovania mozgu ovplyvniť psychickú pohodu na pracovisku…

  • Experience Talks 10/2020

    Behaviorálna ekonómia
    Matej Šucha
     
    4.7/5

    Podvedomie ovplyvňuje nielen správanie, ale aj vnímanie zákazníkov. Čo to znamená pre CX? Prečo si musíte dať pozor na to, čo vám zákazníci hovoria a o čo vás žiadajú? Predstavíme si niekoľko behaviorálnych…

    Gamification
    Oliver Šimko
     
    4.7/5

    Ako je možné, že nás hry dokážu vtiahnuť a udržať motivovaných, napriek tomu, že väčšinu času v nich skôr riešime problémy, namáhame sa, veľa krát prehrávame, no stále to považujeme za zábavu a dobre strávený…

  • Experience Talks 09/2020

    Everybody knows but why no one cares…
    Ján Uriga
     
    4.77/5

    Prečo vôbec v prostredí firiem hovoriť o skúsenosti či zážitku zákazníka alebo zamestnanca. Mantra čísiel nespĺňa to, prečo pre firmu chce niekto pracovať, ako ani cena produktu nie je vždy dôvod prečo si…

    Our people are our main asset. So how we can profit
    Ján Uriga
     
    4.78/5

    Najprv si firmu musia zamilovať jej zamestnanci a potom bude atraktívna aj pre zákazníkov. Prechádzame za hranice pojmov ako je angažovanosť zamestnanca, jeho lojalita či motivácia. Každodenná skúsenosť s…